Luotettava & Asiantunteva partneri

Asiakastyytyväisyyskyselyn toteuttaminen

Asiakastytyyväisyyskyselyn toteuttaminen koostuu seuraavista osuuksista:

  • Asiakasvaatimusten ja kyselyn tavoitteiden kartoitus
  • Kyselyn toteuttaminen sovitusti
  • Kyselyn tulosten raportointi ja analysointi kehittämiskohteineen ja toimintasuosituksineen

Asiakastyytyväisyyskysely on merkittävä kilpailutekijä alati kiristyvän kilpailun alla. Kyselyn avulla yritys pystyy vastaamaan nopeasti muuttuviin asiakastarpeisiin, seuraamaan asiakastyytyväisyyttä tai toteuttamaan esimerkiksi ISO 9001 -laatujärjestelmän vaatimuksia asiakastyytyväisyyden seurannasta. Suoritamme asiakaskyselyn Webropol-työkalun avulla.

Kyselyn osalta noudatamme EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

 

 

Pasi Grönroos

040 7370 960
pasi.gronroos@pg-quality.fi

Jani Aarnio

0400 422 615
jani.aarnio@pg-quality.fi

Sijainti:

Venhentie 1
21250 Masku